About F.A.Q. Contact Photobucket

duminică, 16 august 2009

RIP Cartoon Network

Va prezint un mic videoclip pe care l-am gasit din intamplare pe youtube intitulat "Why cartoonnetwork is going down?". Dupa cum bine stiti in ultimi ani Cartoon Network a inceput sa cada brusc, intr-o abisala prostie. Mai intai a fost tradus in romana iar pe parcurs toate desenele animate ale copilariei mele si posibil si ale voastre au disparut incetul cu incetul.
Concluzia R.I.P. Cartoon Network.



ps: prin minutul 2:30 mi-au dat lacrimile..

4 comentarii:

Ayda spunea...

Chiar au stricat programul cu multe chinezarii shi japonezarii care sunt proaste de-a dreptul... desene gen casa foster sunt ok ,dar "chestii" gen familia sambata (nush exact cum se numeshte tentativa aia de desen) nici in cea mai prosta zi a mea nu inventam ceva atat de tampit :|:|:| k sa nu mai zic k din vechile desene mai dau doar cate 3 episoade pe care le repeta la nesfarshit ...

Unknown spunea...

BUNA! Ma numesc Casiana,am ajuns pe blogul tau cautand cuvantul "Cluji" si m-am gandit sa-ti scriu .Am facut un blog despre Cluj , noutati, stiri sociale, mondene,muzica noua etc.. Sunt la inceput cu blogul si m-am gandit sa te rog daca ma poti adauga in blog roll sau oriunde poti tu pe site . Un link cat de mic ma ajuta foarte mult.Multumesc! Casiana www.clujromania.ro

Sleepless spunea...

@Ayda: Vorba pacatosului adevar graieste.
@Casiana: Imi pare rau Casiana dar pe blogul meu momentan aplic o politica non link/banner exchange pentru al pastra cat mai curat.
Daca ai alte intrebari te rog treci pe la rubrica "Contact".

cezaroffilth spunea...

Tind sa te contrazic.In primul rand "traducerea" este doar o optiune pe care ti-o poti schimba ori din meniul televizorului ori din decodorul digital(dupa caz).Iar in al doilea rand,desi au aparut si desene animate cretine(Casper's Scare School,Bakugan,whatever,ca nu merita mentionate),inca pastreaza unele...demne(Tom and Jerry,Johnny Test,Foster's Home,etc).Trebuie,precum orice lucru de pe lumea asta,sa alegi doar ceea ce e bun.Iar daca nu esti multumit,mai exista alt post de genul acesta,chiar promovat de CN,BOOMERANG,cu desene clasice.

 
Creative Commons License