About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 12 ianuarie 2009

Biblia

"Cum ar fi daca am trata Biblia ca pe telefoanele mobile ? Oare le-am purta cu noi mereu, in posete sau in buzunare ? Oare ne-am intoarce dupa ea daca am uitat-o ? Am umbla prin ea de cateva ori pe zi ? Am folosi-o ca sa primim mesaje din textul biblic? Am trata-o ca si cum nu am putea trai fara ea? Oare am darui-o ca si cadou copiilor nostri? Am folosi-o cand calatorim? Am folosi-o in caz de urgente? Si inca ceva, spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie sa ne facem grija ca vom fim deconectati. Iisus a platit deja factura…in avans !! Unde e Biblia ta ?” P.S. daca esti crestin adevarat da-l mai departe,nu-ti fie rusine.
Nu mi e rusine ca EL.zice: cine se va rusina de Mine si eu ma voi rusina de el."

mass primit pe mess.

Pai bai baieti isteti daca am trata biblia ca pe telefonul mobil nu ar rezista o saptamana de la atata frecush, deschis, inchis si tot asha.
Biblia este cartea cartiilor care trebuie citita o data la 5-6 ani dupa parerea mea, tocmai pentru asi pastra integritatea. Cine zice ca o citeste zilnic este un faker al religiei X_X.
Voi chiar va tratati bibliile de acasa ca pe telefonul mobil sau poate chiar mai rau ?

0 comentarii:

 
Creative Commons License