About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 22 decembrie 2008

De ce v-ati facut blog ?

In urma unui articol al lui Blogatu voi incerca sa raspund la intrebarea "de ce ti-ai facut blog".
Exista oare vreun raspuns primordial pentru care cineva si-ar face un blog ?
Eu personal blogul l-am facut tocmai pentru a-mi amuza prieteni prin diferite chestii pe care le gasesc si ca sa nu mai fie nevoie sa dau enervantele massuri.
Pe parcurs am inteles ca blogul nu este doar atat si daca ai trafic mare (multi vizitatori) diferite firme vor dori sa-si vare si ele coada si sa capete publicitate pe blog contra cost.
Acest lucru m-a pus putin pe ganduri si de acuma incolo voi incerca sa fac exact acest lucru, sa fac cat mai mult trafic pentru ca mai apoi sa fac bani.
Incerc sa fiu realist doar, fiecare dintre noi are nevoie de bani si din aceasta cauza recurgem la toate resursele posibile inclusiv un blog.
Multi zic ca si-au facut blogul pentru pasiunea de a scrie. Eu cred ca aceasta "pasiune" va veni cu timpul.
Momentan am un blog mic cu trafic aproape de 0 cu maxim 10 vizitatori pe zi cu peek-uri de 60-70 si promit ca voi progresa lasand starea de clipuri si glume in urma.
Dar acuma sincer cine nu s-a gandit la acest lucru pana acuma ? Site->Bani

0 comentarii:

 
Creative Commons License