About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 22 decembrie 2008

Sexy Braileanca

Lume lume pretendenta la regina parasutelor (niciodata nu sariti din avion fara ea) care se dueleaza cu Lady Alina Plugaru si Schimonosita Simona Senzual SEXY BRAILEANCA sparge topurile, prostiei, si isi lanseaza clip "puiuti de crevedia".

Vizionare placfuta..



Puiut de Crevedia - Sexy Braileanca [ Lyrics ]

Tu sti ce imi place mie,
Ce imi place mie
Eu stiu ce ti-as face tie,
Ce ti-as face tie
Intr-o diloaica
Pe loc ma transform
De vi cu miene in dormitor
Mi-e foame de tine,nu ezita
Amor ca in filme tu vei avea

Sa-mi spui
Exista-n romania
Puiut de crevedia
Atat de sexy cum sunt eu

Tu sti ce imi place mie,
Ce imi place mie
Eu stiu ce ti-as face tie,
Ce ti-as face tie
Intr-o diloaica
Pe loc ma transform
De vi cu miene in dormitor
Mi-e foame de tine,nu ezita
Amor ca in filme tu vei avea

Sa-mi spui
Exista-n romania
Puiut de crevedia
Atat de sexy cum sunt eu

mai potrivit este:



In incheiere... Două lucruri sunt infinite: universul şi prostia umana, de primul nu sunt sigur.

0 comentarii:

 
Creative Commons License