About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 2 martie 2009

Citizen Kane



Citizen Kane este unul dintre cele mai bune filme clasice şi ar trebuii văzut măcar o data în viată.

"Este o transpunere patrunzatoare a lumii moderne, a opticii insolite si a deformarii istoriei. Acest om nu mai are o viata proprie, viata sa apartine publicului, ziarelor, fotografiilor, de pe prima pagina, interviurilor. Omul este orgolios, brutal, rigid si sfidator. Tot acest film este un strigat in care exista multa disperare." - Maurice Bardeche, Robert Brasillach - 1954 (Histoire du cinema)

ps:În AFI's 100 Greatest Movies Citizen Kane este pe locul 1 iar pe 2 este Godfather!
Lista cu cele top 100 filme all time o gasiţi aici.



tnx Dna. profesoară de engleză(al cărei nume nu îl stiu)

3 comentarii:

Anonim spunea...

eeee:>chestia asta o stiai de la mn:Psau cel putin ti-am spus-o si eu:>!!:P

Sleepless spunea...

Probabil ca ştiai de acest film dinaintea mea dar eu am aflat de el prin intermediul profei de engleza so tnx dna de engleza :P

Anonim spunea...

Pana Elena e numele profei de engleza:P

 
Creative Commons License