About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 23 martie 2009

Blogul meu in cateva cuvinte si ceva istorie

Intr-ale internetului am incercat sa intru de-prin 1999-2000 cand era febra "salii de calculatoare",o ora de "internet" fiind 10.000 de lei, echivalentul a 1 ron in zilele noastre.
Primul asa zis site l-am avut tot pe o platforma free, piczo, si era un site pueril cu nonsens si videoclipuri in general. A trecut ceva vreme de atunci, am mai avut inca cateva incercari esuate de "site" iar in prezent ma aflu pe aceasta strada a internetului, pe blogul actual....

Sleepless Blog si-a inceput existenta anul trecut prin septembrie, fiind o incercare (si de aceasta data nereusita) de a face bani. Primul post a fost unul banal si tampit despre Bux.to .
Timpul a trecut posturi adevarate (cu text) am scris,cate pot numara pe degete. Acestea la randul lor nu au avut mare inteles sau importanta dar ar merita mentionata trilogia entorsei(I,II,III de aici nu lipsesc greselile de ortografie ale vremurilor trecute dar fie..) de care sunt mandru fiind prima patanie povestita, cu lux de amanunte.
Bani din blog am castigat 0, asta ca sa inteleaga cititorul, adica tu, ca nu poti scoate bani dintr-un blog fara trafic de minim 1000-2000 vizitatori pe zi.
Blogul a trecut printr-o serie de schimbari de tema, widgeturi si plugin-uri. Tema actuala cred ca este una destul de potrivita si nu o voi schimba o vreme.
In final vreau sa fac o mica adaugare; pe blog nu am scris si nu voi scrie inca ceva interesant sau esential , cum vreti sa-i spuneti, pentru ca m-am apucat de blogging fix in anul in care dau Bac-ul si nu vreau sa-l pic, asa ca ar trebui sa intelegeti ca dupa bac voi incepe sa bloguiesc "ca la carte", momentan, blogul, fiind o insiruire de textulete si filmulete.


Acest post participa la concursul Blogul meu in cateva cuvinte origanizat de Marius a.k.a. Blogatu'.

0 comentarii:

 
Creative Commons License