About F.A.Q. Contact Photobucket

joi, 27 noiembrie 2008

Am scapat de ghips

Cum bine stiti din Mama ei de incalzire :( si Mama ei de incalzire :( part. 2 acum ceva vreme am facut o entorsa la picior si a trebuit sa-l pun in ghips.
Ieri 26 Noiembrie pe la ora 15:30 plec sper spitalul sf. Pantelimon sa-mi scot ghipsul trecand 10 zile de cand mi la pus.
Ajung la spital si ocup un scaun in sala de asteptare. Doctorul meu intarzie sa apara fiind in operatie cu alt pacient.
Un tip solid cu ceafa lata si lant gros la gat intra pe usa camerei de garda cu umarul aparent dizlocat. Nevasta lui ocupa si ea un scaun iar el intra la consultatie la celalalt doctor.
Nu trece mult timp si doctorul ii da verdictul "Umar Dizlocat" , se vedea cu ochiul liber ca umarul nu era la locul lui si se apuca doctorul sa traga de umar sa il puna la loc. Trage doctorul , trage si ii pune umarul la loc. Omul plin de dureri ii "ureaza numai de bine doctorului si o saluta pe mama acestuia" si tipa in gura mare ca il impusca pentru duderea ce i-a provocato. Tipul se calmeaza si apar 2 tovarasi de ai lui, similari la statura. Doctorul fuge repede in cabinet timp in care cei 4 pleaca acasa.
Eu putin socat de cele vazut abea imi stapanesc rasul si cand aproape izbugnesc in ras apare si doctorul meu fericit de operatia reusita. Intru in cabinet imi taie ghipsul si plec acasa.
And the rest is history.

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred ca aceste "caractere" ar trebui banate din spitale, sa stea sa sufere si ei, poate li se taie smecheria din sange

Sleepless spunea...

Una peste alta "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul M.Badea"(na ca eu dau sursa domnule Badea dumneata nu prea)!

 
Creative Commons License