About F.A.Q. Contact Photobucket

vineri, 14 noiembrie 2008

Mama ei de incalzire :(

Azi pe la ora 11:00 am plecat de la scoala pentru a merge la fotbal cu baietii :) (deja devine o traditie). Bun , ajung acasa, mananc, ma schimb si plec spre tineretului(unde era inchiriat terenul de mini-fotbal). Ajung acolo, intarziind ca de obicei, si ne bagam la joc(fara incalzire). Trec 45 de minute aproape o ora, mingea este la adversar alerg sa io iau. Cand aproape l-am deposedat de balon, "tzac", aud o pocnitura de la glezna. Acuma "manastire intr-un picior ghici ciuperca ce e ?", era o entorsa dupa parerea mea(neavizata). Infine ... , totul a inceput intr-o gluma si veselie buna, lumea vorbea "hai scoalate ca trece" , "hai ca acuma se scoala" si totusi nu puteam sa ma scol desi incercam sa ma ridic, apoi s-au auzit numai 7 cuvinte "hai bai ca poate a patit ceva" . Glezna mi s-a umflat aproape instantaneu si momentan descreste in marime. Infine una peste alta am ramas spectator, apoi am ajuns acasa de unde v-am spus cele intamplate.

ps: stie cineva vreun remediu la umflatura, ca durerea aproape a disparut?

2 comentarii:

Anonim spunea...

asa s-a intamplat :D,garantez;
daca iti trece mergi si sapt viitoare nu?:) insanatosire grabnica ;) :P

Sleepless spunea...

multumesc alx dar sapt viitoare nu pot sa vin ... recuperare etc ( partea a doua a povestii cu drum la doctor etc http://sleepless-vbv.blogspot.com/2008/11/mama-ei-de-incalzire-part-2i.html)

 
Creative Commons License