About F.A.Q. Contact Photobucket

luni, 17 noiembrie 2008

Mama ei de incalzire :( part. 2

Ieri am decis sa merg la spital sa vad daca e ceva grav sau nu.
Ma duc eu la "Foisor" ma controleaza medicul de garda si zici "aici avem o entorsa destul de grava..", m-am speriat, l-am intrebat cum este grava daca pe mne nu ma mai doare nimic si doar piciorul ete putin umflat. Raspunsul:"trebuie o radiografie sa vedem in amanunt", "ok..." zic eu, dar apoi imi spune ca fiind duminica sectia de radiologie este inchisa si ca trebuie sa merg in alta parte.
Imi iau ramas bun si plec inspre "Pantelimon" ajung acolo acelasi raspuns, ma duc la radiografie(unde putea oribil fie de la aparat care iradia zilnic 100-200 oameni fie de la un tip care statea langa mine cu mana umflata si imi povestea cum a cazut el din tramvai) imi pozeaza glezna si ma duc cu filmul la doctor. Acolo imi zice "atela ghipsata 14 zile" , scutit de scoala , nu am voie sa calc deloc pe picior + trebuie sa-l tin in sus at all times.
Asta e acuma stau acasa suparat pentru ca nu am mobilitate in miscare , pentru ca am 3 picioar(2 carje si dreptul) si totusi sunt si fericit ca am o minivacanta.
Anyway sper sa nu vi se intample si voua ! bye :D

0 comentarii:

 
Creative Commons License